Bestelling, levering en verzending
Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe jouw bestelling verwerkt en geleverd wordt.
- Het plaatsen van een bestelling
Het bestelproces van Telefooncentrum is zo eenvoudig mogelijk ingericht. Je dient je eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doe je door op de blauwe knop met “Voeg toe aan winkelwagen” te klikken.
Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is dan druk je op de knop “Afrekenen”. Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle gegevens correct ingevuld worden. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop “Doorgaan met verzenden” drukken.
De “Verzending” pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. Je kunt nu verder door op de knop “Ga naar betalen” te drukken.
Op telefooncentrum.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.
Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen dien je op de “Bestelling voltooien” knop te drukken waarna je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om je bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Verzendkosten
De standaard verzendkosten bedraagt minimaal 2,99 euro . Bij bestellingen boven de 17,50 euro worden deze 100% gratis bij jou thuis afgeleverd zonder verbogen kosten.
- Verzending van je bestelling
Heb je de perfecte product gevonden op onze website? Dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk er van gaan genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Let op: Net als veel andere webwinkels is het extra druk voor ons en kunnen er vertragingen optreden door de corona crisis. Houdt hier rekening mee bij het bestellen. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Hieronder zie je het gemiddelde tijdsverloop van al onze pakketten:
- Na het plaatsen van een bestelling hebben we 1 – 2 werkdagen nodig om je bestelling te verwerken. Doordeweeks zal dat 1 werkdag zijn, maar als je vrijdagavond of in het weekend besteld kan het iets langer duren.
- Wanneer je bestelling verwerkt is, zal deze verstuurd worden en duurt het gemiddeld 6 werkdagen voordat je bestelling geleverd wordt.
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je na een paar dagen eenvoudig bekijken wanneer je pakket ongeveer arriveert. Je ontvangt per mail je persoonlijke tracking code waarmee je jou bestelling kunt volgen. Bekijk onze Track & Trace pagina over hoe dit werkt.
Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden kun je altijd even contact opnemen. Ons service team staat klaar om je te woord te staan en helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.
- Levering van je bestelling
Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan deze pagina.
Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.
Verloren pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.
Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Telefooncentrum de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.
Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen